Droog Trainen Protocol Vrouwen Review & Ervaring

Als je deze review over het Droog Trainen Protocol Vrouwen leest, dan is de kans groot dat jij graag af wilt vallen. Dat jij graag er gezond en strak uit wilt zien. Of dat jij graag meer kennis wilt over voeding en training. Herken jij je hierin? Lees dan deze review verder!

Het Droog Trainen Protocol Vrouwen is een programma wat jouw leert hoe je op een gezonde manier vet kunt verliezen. Een combinatie van voeding en training voor blijvend resultaat. Het is geen dieet wat je gaat volgen.

Wat is droog trainen?

Droog trainen is zo trainen dat je lichaam er ‘droog’ uit komt te zien. Dit houd in de spieren beter zichtbaar worden en dat vetmassa wordt verlaagd. In de fitnesswereld wordt dit ook wel ‘cutten’ genoemd. Hiermee wordt ook precies hetzelfde bedoeld. In andere worden kun je het ook omschrijven als afvallen in vetmassa en zorgen voor het behoud van spiermassa.

Het belangrijkste onderdeel met droog trainen is het verbrand van vet. Dit ga je ook doen in het Droog Trainen Protocol Vrouwen. Het is een combinatie van voeding en training samen wat er voor zorgt dat je optimaal vet kunt verbranden.

Wat is het Droog Trainen Protocol Vrouwen?

Het Droog Trainen Protocol Vrouwen is een programma voor blijvend vetverlies. De focus in dit programma ligt op afvallen door middel van vetverlies en spierbehoud.

Met het Droog Trainen Protocol Vrouwen leer je hoe je in 12 weken al resultaat kunt boeken. En met alle informatie die je leert, kun je het hele jaar dit resultaat behouden. Dit voorkomt ook dat je met je gewicht gaat jojoën. Je kent het vast wel; Kilo’s kwijtraken met een dieet wat je volgt en het moment dat je weer ‘normaal’ gaat eten, vliegen de kilo’s er weer aan. En met een beetje pech ben je na je dieet zelfs zwaarder dan voor je dieet.

Dit is iets wat je gaat voorkomen met het Droog Trainen Protocol Vrouwen. In dit programma leer je hoe je zelf gedoseerd kunt afvallen en hoe je kunt zorgen voor een blijvend resultaat.

droog trainen protocol vrouwen
Droog Trainen Protocol Vrouwen
  • Vetverlies zonder dieet of hongergevoel
  • Eten wat je lekker vind en toch nog vet verliezen
  • Éénmalige aanschaf Uitleg over hoe je een optimaal resultaat kunt bereiken
  • Inclusief e-books, trainingsschema’s en macrocalculator

Voor wie is het Droog Trainen Protocol Vrouwen geschikt?

Het Droog Trainen Protocol Vrouwen is geschikt voor vrouwen die serieus aan de slag willen met vet verliezen. Dit was denk ik al een klein beetje duidelijk geworden in het begin van mijn review.

Het is belangrijk dat je gemotiveerd bent om daadwerkelijk vet te verliezen. Je moet namelijk nog steeds zelf aan de slag. Iemand anders gaat het niet voor jou doen. Het protocol geeft jouw wel alle informatie om jouw doel te bereiken. En niet alleen informatie ook krijg je trainingsschema’s om mee aan de slag te gaan. Hier kom ik later in mijn review nog op terug.

Daarnaast is het Droog Trainen Protocol geschikt voor vrouwen die een (te) hoog vetpercentage hebben. Een gemiddeld vetpercentage voor een vrouw ligt in Nederland tussen de 20% en 30%. Afhankelijk van je doel kun je starten met het Droog Trainen Protocol Vrouwen als je vetpercentage boven de 20% is.

Als je vetpercentage boven de 30% is, dan zou ik het zeker aanraden om te beginnen met het Droog Trainen Protocol Vrouwen. Boven de 30% is namelijk overgewicht en als je boven de 40% uit komt, dan is het al vrij ernstig overgewicht.

Op het moment dat je vetpercentage lager is dan 15% (atletisch) dan zou ik het je niet aanraden om nog verder voor vetverlies te zorgen. Je lichaam heeft een kleine hoeveelheid vet nodig voor bijvoorbeeld bescherming van organen en om je lichaam warm te houden.

Wat maakt het Droog Trainen Protocol Vrouwen uniek?

Het Droog Trainen Protocol Vrouwen vind ik vooral uniek omdat je wel bezig gaat met vet verbranden maar je geen dieet hierbij hoeft te volgen. Hoeveel diëten bestaan er? En leveren ze daadwerkelijk lange termijn resultaten op? In bijna alle gevallen is het antwoord hierop nee. Vaak zorgt het ervoor dat je tijdelijk iets afvalt. Het probleem is als je stopt met diëten alle kilo’s er zo weer bij zitten.

In het Droog Trainen Protocol Vrouwen ga je wel aan de slag met voeding maar blijf je nog steeds eten wat je lekker vind. Dit maakt het ook op lange termijn vol te houden. Je maakt kleine aanpassingen in plaats van je hele levensstijl om te gooien.

Verder krijg je bij aanschaf van het Droog Trainen Protocol Vrouwen ook toegang tot de Facebook Support groep. Een groep met allemaal gemotiveerde mensen waar jij jouw vragen kunt stellen. Een community met mensen die ook bezig zijn met afvallen of juist aankomen.

Hoe ziet het Droog Trainen Protocol Vrouwen eruit?

Het Droog Trainen Protocol Vrouwen bestaat uit verschillende onderdelen. De e-books leren je de informatie voor lange termijn en de trainingsschema’s zijn voor 12 weken. Als je gaat afvallen is het goed om maar tijdelijk in een calorietekort te zitten. Als je na 12 weken nog niet bent waar je wilt zijn, dan kun later opnieuw 12 weken lang het protocol volgen om nog weer verder naar je doel toe te werken.

Bij aanschaf van het programma krijg je:

  1. E-book over voeding
  2. E-book over training
  3. 12 weken trainingsschema voor in de sportschool
  4. 12 weken body weight trainingsschema voor thuis
  5. Macronutriënten calculator
  6. E-book objectief progressie meten
  7. Progressie tabel
  8. 2 Alternatieve trainingsschema’s voor 3 of 4 dagen in de week.

In de video hieronder zie je hoe dit eruit ziet. Deze pagina kom je nadat je hebt ingelogd.

Video met inhoud van het Droog Trainen Protocol Vrouwen.

Het is mogelijk om alle bestanden te downloaden naar je computer, tablet of telefoon. Op deze manier hoef je niet telkens opnieuw in te loggen om bij alle informatie te komen. In de stukjes tekst hieronder vertel ik je iets meer over de inhoud die ik je in deze video laat zien.

E-books over voeding en training

De e-books over voeding en training bestaan samen uit meer dan 100 pagina’s aan informatie. Ik raad je ook aan om even de tijd te nemen om alle informatie helemaal door te lezen voordat je daadwerkelijk van start gaat. De kans is groot dat als je nog vragen hebt, het antwoord wel ergens in één van de e-books te vinden is.

In het e-book over voeding leer je hoe je om moet gaan met voeding om jouw resultaten te bereiken. Ook leer je hier bijvoorbeeld meer over de 6 fundamenten voor vetverlies, over macronutriënten en energiebalans.

Het e-book training leer je meer over krachttraining en cardio. Ook krijg je meer informatie zelfs wat belangrijk is met het trainen zelf.

Trainingsschema’s

Je krijgt verschillende trainingsschema’s bij het programma. Het aanbevolen trainingsschema is voor 5 dagen. Maar omdat niet iedereen tijd heeft om 5 dagen te gaan trainen, kun je ook kiezen voor een trainingsschema van 3 of 4 dagen in de week. Zo kun je de training aanpassen op jouw leven.

Als je niet lid bent bij een sportschool dan kun je gebruik maken van het body weigth schema. Dit trainingsschema is volledig op basis van lichaamsgewicht. Attributen zijn hierbij niet nodig. Een beetje creativiteit soms wel. Dit schema is ingedeeld op 4 dagen in de week trainen. De trainingen zelf kosten je ongeveer 30 tot 45 minuten. Voor je het weet, heb je alle oefeningen alweer gedaan.

Macronutriënten calculator

Met de macronutriënten calculator ga je berekenen hoeveel je mag eten aan calorieën en wat de verdeling hierbij is tussen vetten, koolhydraten en eiwitten. Om af te vallen is het namelijk belangrijk dat je minder calorieën binnen krijg dan wat je verbruikt. Voor het juiste aantal calorieën ga je ook aan de slag met calorieën tellen.

In de macronutriënten calculator hoef je zelf alleen maar je leeftijd, lengte en activiteiten level in te vullen. Hoe je het activiteiten level bepaald, zie je in de macrocalculator staan.

Progressie meten en bijhouden

Daarna is het natuurlijk belangrijk om te zien of je daadwerkelijk progressie (vooruitgang) maakt. Hoe je dit kunt meten en bijhouden, krijg je uitleg over in het e-book objectief progressie meten. En in de progressie tabel kun je jouw resultaten bijhouden.

Het is namelijk niet zo dat als de weegschaal niet omlaag gaat je geen progressie hebt. Geen stress dus als dit gebeurd. Het kan namelijk best zo zijn dat je gewicht niet zakt, maar dat je omvang in centimeters wel daalt. Daarom is het belangrijk om niet alleen maar naar een getal op de weegschaal te kijken. Je leert hierover ook meer in het e-book over progressie meten.

Wie zijn Henry en Rinus?

Henry en Rinus zijn de twee mannen achter dit programma. Samen zijn zij eigenaar van Droog Trainen Academie. Droog Trainen Academie is een online website met verschillende programma’s die jouw kunnen helpen om je droomlichaam te bereiken.

Beide mannen hebben zelf een grote passie voor fitness. Naast deze passie voor fitness hebben zij een verleden bij defensie en politie. Hiermee waren ze altijd al bezig met sporten, voeding en een gezonde levensstijl. Hun huidige passie is het helpen van mannen en vrouwen met het krijgen van hun droom lichaam. Dit kan zijn door middel van afvallen of juist aankomen of met het ontwikkelen van een gezonde levensstijl.

Henry en Rinus van Droog Trainen Academie
Henry en Rinus van Droog Trainen Academie

Het Droog Trainen Protocol Vrouwen is niet het enige programma wat beide heren hebben gemaakt. Er bestaat ook een zelfde protocol voor mannen. Bij het Droog Trainen Protocol Mannen zijn alleen de macrocalculator en de trainingsschema’s anders. Verder is dit protocol hetzelfde ingedeeld en ligt ook hierbij de focus op vetverlies en spierbehoud. Bekijk hier meer over het Droog Trainen Protocol Mannen>>

Een ander programma is de Fitcooking Transformatie Succesformule (2021). Deze is geschreven door Veerle Trum. Zij is onderdeel van Droog Trainen Academie. Dit een een programma voor een sterker, fitter, slanker en gespierder lichaam het hele jaar rond. Een programma met een juiste balans in eten, leven en geniet. Bekijk hier meer over de Fitcooking Transformatie Succesformule>>

Naast verschillende programma’s hebben de heren ook het Proteïnerijke Recepten Pakket ontwikkeld. Dit recepten pakket bestaat uit alleen maar eiwitrijke recepten. Je krijgt recepten voor ontbijt, lunch, diner, smoothies, snacks, salades en dressings. Zo kun je voor elk moment wel een gezond eiwitrijk recept maken. Dit Proteïnerijke Recepten Pakket is echt een aanrader om ook aan te schaffen als je aan het Droog Trainen Protocol begint. Bekijk hier het Proteïnerijke Recepten Pakket>>

In de video hieronder zie je Rinus die je meer verteld over het ontstaan van het Droog Trainen Protocol Vrouwen

Video met uitleg over het Droog Trainen Protocol Vrouwen

Wat wordt je beloofd met het Droog Trainen Protocol Vrouwen?

Als je daadwerkelijk alles volgt wat je wordt verteld in het programma dan kan het bijna niet anders dan dat jij daadwerkelijk resultaat neer gaat zetten. Maar hoe snel je resultaat hebt, kan wel per persoon heel erg verschillen.

Er zijn meer factoren belangrijk dan alleen voeding en training. Als je veel stress hebt of te weinig slaapt, dan kan het zijn dat je maar weinig resultaat boekt. Ook als je maar de helft van de tijd het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen volgt, is het mogelijk om helemaal geen resultaat te boeken.

Inzet, motivatie en consequentie is belangrijk om resultaat te behalen. En het wordt je makkelijk gemaakt. Er zijn geen strenge regels en je houd ook gewoon ruimte over om af en toe iets te eten wat iets minder gezond voor je is. Er wordt met het Droog Trainen Protocol Vrouwen een 80-20 regel gehanteerd.

Minimaal 80% van je voeding moet gezond zijn. Het overige deel kun je dingen eten die iets minder gezond zijn. Zolang je maar binnen het totaal aantal calorieën blijft wat jij op een dag mag eten. Hoe beter jij dit naleeft en hoe gezonder jij eet, des te sneller zul je resultaat boeken.

Wat is mijn ervaring met het Droog Trainen Protocol Vrouwen?

Mijn ervaring met het Droog Trainen Protocol Vrouwen is zeer positief. Ik vind het heel erg fijn dat je zoveel informatie krijgt in de verschillende e-books. Dit geeft je een compleet beeld en zo leer je ook zelf alles wat je moet weten. Daarbij vind ik het heel erg goed dat dit programma niet een zoveelste dieet is wat je resultaat beloofd, maar dat het programma je leert hoe je gezond kunt leven en voor altijd resultaat kunt halen.

Ook vind ik het goed dat je naast informatie ook verschillende trainingsschema’s krijgt. Zelf ben ik het body weight protocol gaan volgen omdat met corona de sportscholen dicht waren. Nu de sportscholen open zijn, kan ik opnieuw het Droog Trainen Protocol volgen met de trainingsschema’s voor in de sportschool. Ik wissel namelijk periodes van afvallen en spiermassa opbouwen met elkaar af.

De eerste paar weken van het Droog Trainen Protocol Vrouwen moest ik heel erg wennen aan het calorieën tellen. Dit kost eventjes wat meer tijd, maar dit wordt echt steeds makkelijker. Na een paar weken kostte me het echt nog maar een minuutje per maaltijd om het in te voeren. Het was voor mij wel echt een eyeopener om erachter te komen hoeveel ik daadwerkelijk at.

En toen ik begon zat ik niet eens op overgewicht. Ik wou graag meer vet verliezen om daarna keihard spiermassa op te gaan bouwen. Het invoeren van je eten geeft je daadwerkelijk inzichten hoeveel je eet en wat je allemaal binnen krijgt.

Wat zijn mijn resultaten met het Droog Trainen Protocol Vrouwen?

Ik heb met het Droog Trainen Protocol Vrouwen zeker resultaat geboekt. Het is niet dat ik nu kan zeggen dat ik enorm veel ben afgevallen maar wel zeker dat mijn lichaam strakker is geworden. Wat ik zelf ook veel belangrijker vind dan een getal op de weegschaal.

Met het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen is mijn vetpercentage omlaag gegaan en is mijn spiermassa gelijk gebleven. In gewicht ben ik bijna 4 kilo kwijt geraakt. Dit had meer kunnen zijn als ik toch niet af en toe zo enorm veel had gegeten. De juiste balans in de hoeveelheid eten was voor mij even zoeken.

Een van de manieren om progressie bij te houden is het maken van foto’s. Deze foto’s heb ik aan het begin, tussendoor en aan het einde van het protocol gemaakt.

Start Droog Trainen Protocol Vrouwen Tina
Mijn startfoto met het Droog Trainen Protocol Vrouwen.
resultaat droog trainen protocol vrouwen tina
Een lager vetpercentage na het volgen van het Droog Trainen Protocol Vrouwen.
Resultaat Droog Trainen Protocol Vrouwen Tina
Resultaat Droog Trainen Protocol Vrouwen

Voor- en nadelen Droog Trainen Protocol Vrouwen

Om je een eerlijk en compleet beeld te geven, heb ik hier de voor- en nadelen van het Droog Trainen Protocol Vrouwen voor je.

Voordelen:

  • Compleet programma met informatie over voeding en training
  • Inclusief trainingsschema’s
  • Inclusief macrocalculator
  • Blijvend vetverlies
  • Nog steeds kunnen eten wat je lekker vind
  • Effectieve methode voor vetverlies
  • Duidelijk en overzichtelijk programma
  • Gratis toegang tot de facebook supportgroep

Nadelen:

  • Je moet nog steeds zelf aan de aan de slag
  • Een goede motivatie is nodig
  • Je krijgt geen persoonlijke begeleiding

Is het Droog Trainen Protocol Vrouwen een aanrader?

Ik vind het Droog Trainen Protocol Vrouwen zeker een aanrader. Hier was je waarschijnlijk al achter gekomen als je deze review over Droog Trainen Protocol Vrouwen tot hier helemaal hebt doorgelezen.

De reden dat ik het een aanrader vind, is dat het echt een compleet pakket is om zelf mee aan de slag te gaan. Een personal coach kost je al snel meer dan 50 euro voor 1 uurtje training en dan weet je nog lang niet zo veel als dat je leert in het Droog Trainen Protocol Vrouwen.

Daarbij kun je alle informatie ook in je eigen tempo doorlezen. De informatie is ook zo beschreven dat het voor iedereen te begrijpen is. En het is waardevolle informatie.

Het is echt een compleet pakket om zelf mee aan de slag te gaan. De informatie vult elkaar goed aan en het is ook echt op lange termijn toe te passen. Daarbij is de 80 – 20 regel ook ideaal om voor iedereen resultaat haalbaar te maken.

Wat kost het Droog Trainen Protocol Vrouwen?

Het Droog Trainen Protocol Vrouwen is een eenmalige aanschaf van op dit moment 67,-. Na aanschaf krijg je een email met daarin de inloggegevens. Bekijk ook even je spam als je deze email mist. Na het inloggen kom je op een overzichtspagina met programma’s van Droog Trainen Academie. Hier ga je naar het Droog Trainen Protocol Vrouwen.

Als je hier naar toe bent gegaan dan kun je gelijk alle bestanden openen en ook downloaden als je dit wilt. Je kunt al je aangekochte producten opslaan op je laptop, tablet of mobiel. Als je dit niet wilt, kun je ook gewoon opnieuw inloggen om weer bij de bestanden te komen.

Na de eenmalige aanschaf heb je levenslang toegang tot het product. Je kunt de e-books dus vaker doorlezen en het programma ook meerdere keren volgen.

Bij de aanschaf krijg je nog een extra bonus bij het programma. Je krijgt namelijk toegang tot de Facebook Support Groep. Hier krijgen alleen mensen toegang tot die een programma van Droog Trainen Academie hebben aangeschaft. Dit is een waardevolle omgeving waar je vragen kwijt kunt of motivatie kunt delen met elkaar.

Is het Droog Trainen Protocol Vrouwen je geld waard?

Op deze vraag kan ik je een heel kort antwoord geven. Het Droog Trainen Protocol Vrouwen is zeker je geld waard. Je hebt in mijn review over het Droog Trainen Protocol Vrouwen gezien hoeveel producten je krijgt bij de aanschaf. Ook heb je gezien dat je verschillende e-books krijgt vol met informatie.

Het pakket gaat jouw leren en helpen hoe je op een gezonde manier kunt afvallen met korte en lange termijn resultaat.

Twijfel je nog? Er is een niet goed geld terug garantie. Ben je na aanschaf niet tevreden, dan is het mogelijk om hier gebruik van te maken!

droog trainen protocol vrouwen
Droog Trainen Protocol Vrouwen
  • Vetverlies zonder dieet of hongergevoel
  • Eten wat je lekker vind en toch nog vet verliezen
  • Éénmalige aanschaf
  • Uitleg over hoe je een optimaal resultaat kunt bereiken
  • Inclusief e-books, trainingsschema’s en macrocalculator

Plaats een reactie